جوک و اس ام اس جدید...
مطالب جالب و طنز
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 14:33 :: نويسنده : علی باقرزاده

 آیا میدانید

بعضی‌ وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی‌شه، فقط گناه رو کوفتآدم می‌کنه!

.

.

.

خستهدر حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

در این بیت شاعر چون روزه بوده ، فحش بد نداده بهت

وگرنه میخواسته بگه آخه گوسفند چندتا اس ام اس بده

تا افطار وقت بگذرونیم !

.

.

.

                          متصدی بانک: خانم بریزم به حساب جاریتون ؟

خانم: الهی بمیره این جاریم!

نه بریز به حساب خودم  !

.

.

.

با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات

این روزها هر چه بیشترگاو باشی بهتر است !

.

.

.

بعضی‌ آدما یه دوره ای‌ در کنارت هستن

بعد از اون از کنارت به روی اعصابت نقل مکان می‌کنن

مثل تو !

.

.

.

 منو یارم به هم وابسته بودیم  / کبوترهای یک گلدسته بودیم

به هم بستیم پیمان تا قیامت  / نگو که هر دو خالی بسته بودیم!

.

.

.

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین

یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !

.

.

.

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !

.

.

.

به عقیده‌یسکوت

 کوتاه‌ترین جمله‌ها هم وراجی‌اند !

.

.

.

مشترک مورد نظر ، آدم نمی باشد !

قطع کن لطفا !

.

.

.

من خیلی خوشحالم ایرانسلاومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

.

.

.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !

.

.

.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانهکاشتیم اما کدو برداشتیم !

.

.

.

دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

.

.

.

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

.

.

.

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.

گاو می گه من شیر می دم.

شتر می گه من چیزایسنگین رو حمل می کنم.

تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

 

 

منبع: راد اس ام اس دات کام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: